Idag har ytterligare...
Publicerat den

... en viktig varelse i mitt liv haft födelsedag, nämligen Aska. Tänk att hela 6 år har gått sedan hon föddes. Det var så himla mysigt att jag hade Aska när jag precis flyttat ner till Skåne och inte kände alltför mycket folk. Sen att det är världens underbaraste hund gör ju inte saken sämre. Efter något år kom även Rikard in i bilden pch jag tror minsann han är lika fast som jag vid den lilla damen. 
 
Vi har hunnit med en hel del tävlingar med bra resultat också. Aska har bla tilldelats titlarna lydnadsklass 1+2, uppflyttning i ag3 och ho 3, rallylydnad nybörjare + fortsättning godkänt mentaltest och inte minst KORAD med hela 509 poäng. Jaja, jag skryter lite, men det tycker jag allt hon är värd den fantastiska lilla damen. 
 
Hon har klart fått extra godis pch extra kärlek dagen till ära. 
 
Annars har det varit en ganska lugn dag för min del. Jobbade ju till 18 pch sedan har det blivit långpromenad, matlagning, målning, undanplockning, trädgårdsarbete och sen lite stickning till Biggest Looser.. Imorn blir det andra tillfället av föräldrautbildningen. Ska bli intressant och se vad vi då ska prata om;) innan utbildningen ska jag dock hinna jobba, handla lite och mysa med Aska. Som ni märker så har jag en vecka med ganska fullt upp men jag gillart;)
 
Nu tänkte jag dock sova lite men tänkte bjuda er på lite bilder på världens finaste födelsedagshund<3
 
 



Johanna

Sötaste lilla Askisen! Jag missade ju hennes födelsedag! Du får gratta henne från mig i efterskott med en stor kram :) Hon får väl ha en liten present på lördag, hihi :P Fina bilder förresten!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?