Hemma igen...
Publicerat den

... efter en härlig dag i Yngsjö. Vi var också ute och hämtade pappa och tittade hur långt han kommit. Hoppas verkligen att bastun blir klar i år så vi kan få prova;) ikväll blir det en lung och skön kväll och jag tror den blir ganska tidig för mig. Aska lämnade vi med Annie, som ska passa henne imorn. Skönt att vi slipper åka med henne imorn bitti. Vi tänker oss att åka ganska tidigt imorn så vi inte blir alltför sena hem. Jag ska ju trots allt jobba på måndag igen! Börjar verkligen ränka ner dagarna nu, 15 kvar till semester!! 
 
Får se hur mycket handlat imorn men tror det kommer bli en hel del. Har iallafall en lång lista som jag skrivit upp. Behöver jag nämna att majoriteten av sakerna är tänka till bebisen?!
 
näe, nu ska jag kolla på tv och tigga massage! Önskar er alla en härlig kväll<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?