Fredag...
Publicerat den

...vilket betyder att jag nu har exakt 19 dagar kvar till semester och sedan föräldraledighet. Känns som jag kan stå ut med det;) Dagen har erbjudit en härlig tid på jobbet. Det börjar märkas att vi har allt färre barn vilket är väldigt mysigt när man får mer tid till varje barn. Sen att vi har världens härligaste ungar gör ju inte saken sämre. 
 
När jag kom hem satte vi nästan direkt igång med mat och fix till imorn. Vi är ganska långt komna. Imorn blir det en tur till jobbet och låna ett bord till tjejerna där de sitter bättre. Blir även en tur till affären för att inhandla det sista. Kalaset börjar inte förens 14 så vi ska allt hinna med lite innan dess. 
 
Nu ikväll har vi kollat en film, jag har stickat och sen har Rikard varit snäll och masserat mina sjukt svullna fötter samt min nacke. Tur man har rn snäll man men det är ju nästan det minsta man kan begära när man är gravid;)
 
blir väl snart sängen för mig så jag orkar med morgondagen. Är ju lite tungt att hålla igång hela dagar nu och särskilt när man jobbat en hel vecka. Men nedräkningen har som sagt börjat;)
 
Bild från Wanås sommaren 2012;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?