Föräldrautbildningen...
Publicerat den

... är nu avklarad och nu vet vi allt om förlossning, ammning och tiden efter förlossning. Skämt åsido, men det har varit en bra utbildning där vi fått lära oss en hel del. Känns dock fortfarande lite overkligt att om några månader, närmare bestämt ca 2, ska vi genomgå vår första förlossning där vi kommer att vara huvudpersoner.
 
Jag var hos barnmorskan på kontroll också innan utbildningen. Allt såg bra ut men det verkar som att bebisen i magen är ganska liten. Får se vad ultraljudet på tisdag har att säga angående detta. 
 
imorn blir det jobb som vanligt och sen på kvällen har vi stickkväll här hemma. Tänkte jag skulle gå och handla lite bullar och annat gott till oss då. Min stickning börjar smått bli färdig nu och det ser bra ut. Imorn ska jag sätta ihop bitarna pch sen är det bara kanter kvar att sticka. Får se vad som blir nästa projekt sen för något mer ska jag allt hinna göra innan bebis ankomst. 
 
Nu tackar jag för mig för dagen. Hoppas ni alla mår bra;)
 
Jag vill resa utomlands snart... Frågan är hur länge vi vill vänta;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?