En regnig dag...
Publicerat den

... har det varit idag. Det har dock varit lite mysigt om ni frågar mig, vi har ju varit så bortskämda med så fint väder.  Jobbdagen har varit intensiv men det har gått bra. Vi har fått mycket gjort. Alltid på slutet av terminen är det mycket som måste jobbas ikapp med dokumentationer och annat. Nu börjar vi dock bli klar och de kommande veckorna blir det mest bara mys med barnen. 
 
Nu ikväll har vi haft stickkväll här hemma. Jag har börjat sy ihop mitt verk nu men det är inte helt klart än. Verkar iallafallsom den kommer bli riktigt söt den lilla dressen. Måste bestämma vad nästa projekt blir med;) 
 
Rikard har varit iväg och hämtat våra dynor som vi beställt. Sen har han storhandlat med inför helgens kalas, duktig kille. Han har ju börjat sitt sommarlov odag så nu ska han allt få jobba här hemma. Imorn tror jag det blir städning pch kanske något bakat. Jag stänger ju på jobbet men jag hade tänkt göra någon paj tills på lördag. Jag hinner ju inte allt då ju;)
 
hoppas verkligen att vädret är okey på lördag så att några kan sitta ute. Sen om hundarna hade kunnat vara ute hade ju underlättat väldigt.
 
Nu ska jag nog snart bädda ner mig i sängen! Känns som jag behöver det! Tänkte dock bjuda er på en bild på hur nya soffan ser ut;)
 
Mysigt tycker jag<3
 



Elin

Hej! Äntligen har jag hittat hit! Tack för ikväll, rackarns trevligt!! Stor kram till dig!

Svar: Roligt att du hittat hit;) Välkommen!!!
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?