En härlig dag...
Publicerat den

... är återigen till enda. Jobbet idag fungerade super och vi hade skoj. Fick en hel del saker gjorda viket alltid är skönt;) nu blir det mest bara mys med barnen sista veckorna. På torsdag blir det såklart midsommarfest också! Känns fortfarande lite märkligt att det bara är knappt 4 veckor kvar att jobba innan jag ska vara hemma och bli mamma. 
 
Efter jobbet har jag varit ute en hel del, planerat Ullaredsresan (inköpen), virkat, promenerat med Aska och tittat lite Tv. Får väl se hur jag kommer kunna sova sen inatt med tanke på nervositet för morgondagen. Ska bli väldigt spännande. Det jag nu börjat virka är något vad som ska bli en liten korg sen. Tycker det verkar gå ganska bra men det får vi väl se när den blir klar. Har så himla mycket pyssel som jag hade velat göra bara tiden fanns. Kan dock tänka mig att det blir en hel del sen under semestern. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?