En dag...
Publicerat den

... i lite lugnare tempo har det blivit för mig idag. Jag började med att måla första strykningen på min sista dörrkarm. Har avsiktigt väntat lite med att måla den men nu kände jag att det var dags. Det var dock riktigt jobbigt denna gången så vi får se hur de andra tre strykningarna kommer att gå. Jag gick sedan ut och satte ihop våra andra utemöbler som nu står fint på plats. Rikard rensade liteogräs mellan plattorna under tiden.
 
Jag gick därefter in och inventerade vad vi hade till bullbak och det fattades några saker så jag körde till affären. Sedan satte jag en bulldeg och passade under tiden på att göra havrefras. Vi ska ju ha våra familjer här nästa helg på kombinerade kalas och inflyttningsfest så då får man ju ligga i lite. Hade tänkt baka bröd med men det får bli imorgon.
 
När jag var klar med bakningen så satte jag mig såklart och tittade på bröllopet. Samtidigt hann jag sticka en hel del. Tycker att det var ett fint bröllop och jag längtade tillbaka till vårt. Det var verkligen en härlig dag som man aldrig kommer glömma. Nästan att man skulle göra om den varje år just för känslan=) Detta hade dock blivit ganska dyrt och ganska stressigt=) Detta året har vi ju istället annat roligt att se fram emot.
 
Att bero på det så har jag de sista dagarna mått piss. Mår så sjukt illa hela tiden och är inte sugen på något alls. Känner mig så nedstämd och tråkig men vad jag läst så är barnet inne i en växtperiod nu om kan leda till att illamåendet komemr tillbaka. Jag har också lite problem med mina ben och fötter just under kvällarna. Då domnar de nämligen bort och det sticker i dom och detta sker varje kväll. Har det även iblan i övriga kroppen med men det är mest i benen. Så nu har jag fått klaga lite och ska nu sluta tycka synd om mig, det finns andra som har det värre.
 
Kvällen här hemma blir lugn. Vi har just ätit och nu blir det väl lite TV tittande och så. Jag sitter väl med min stickning med om jag känner mig själv rätt. Jag börjar nämligen se ett slut med det inom en inte alltför lång framtid.
 
Några bilder från en väldigt betydelsefull dag <3



Stefan

Klaga på bara, det har du rätt till att göra min vän :) Hoppas det blir bättre snart, dock är det ju inte så långt tills lillen/lillan kommer nu.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?