Efter ett väldigt omtumlande dygn...
Publicerat den

... har jag nu landat i soffan med blandande känslor. Igår var ju jag och Rikard på lite äventyr. Vi var först i Ullared och sedankte vi till Helsingborg och gick på Ikea där. Vi hittade massor av fina saker till vår skatt. Påvägen hem somnade jag till eftersom jag var ganska sliten. Jag vaknade av världens smäll och det visade sig att bilen var i mitträcket. Rikard som körde väjde för ett djur och sen small det. Blev ambulans och hela köret in till förlossningen pch där blev jag fast. Rikard åkte med in men fick efter alla undersökningar av mig och bebis åka hem och sova medans jag snällt fick ligga kvar. Fick ganska mycket sammandragningar under kvällen och natten och efter en sån kraftig smäll får man ligga på observation i 24 timmar. Allt ser dock bra ut och jag fick åka hem idag igen. Nu blir jag hemma fn jobb iallafall denna vecka så får vi se sen. Bror ju helt på hur jag mår. Kan ju säga att jag i nuläget inte känner mig redo för något jobb, är fortfarande rätt så skakis... 
 
kan bli ett litet upehåll från bloggen nu vet ni orsaken iallafall!
 
 



Johanna

Såklart att du ska vila och ta det lugnt nu <3 Vilken tur att det inte gick värre än det gjorde. Ni får ta ordentligt hand om varandra. Hör av er om ni behöver hjälp med nåt! Kram



URL:


Camilla

usch så obehagligt och när man tänker på vad som kunde ha hänt blir jag alldeles skakig. tacksam för den skyddsängel som satt på era axlar är vi både Peter o jag! Kram på dig o ta hand om varandra! Ta det bara lugnt nu, du o bebisen är viktigare än alla jobb i världen!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?