Efter en intensiv dag...
Publicerat den

... har jag nu slängt mig i sängen pch tänkte läsa lite innan jag somnar. Öppnade ju på jobbet och sedan var det direkt hem och gå med Aska. Hon verkar ha ont vid örat någonstans men jag hittar inget avvikande. Det är bara just som man tar där som hon reagerar annars är hon som vanligt. Tänkte att jag avvaktar någon dag till pch ser hur det blir. Blev en liten lugn stund här hemma och hann även gå ytterligare en gång med Aska innan jag körde. Det vankades ju föräldrautbildning. Mötte upp Rikard där och vi fick lära oss en del. Ska på ytterligare ett kurstillfälle på onsdag. Då ska jag även till barnmorskan innan. 
 
När utbildningen var klar så gick vi ut och åt. Jag kände att det skulle bli så sent med mat om vi skulle laga och eftersom Rikard ändå fyllde år så bjöd jag ut honom. Skönt att bara kunna slappa sen hemma. Jag har målat dörrkarmen en gång till ikväll vilket betyder att jag imorn kommer att måla den för sista gången. Äntligen ett slut i målandet;) Sen har vi kollat på Biggest Looser med. Helt galen att det var en man som hade gått ner 78 kg och att han idag vägde 77 kg. Han hade alltså gått ner mer än vad han vägde. Imponerande tycker jag och det visar på att alla faktist kan gå ner i vikt om man bara vill och inte blir hindrad av sjukdom eller medicin.
 
Tänkte jag skulle visa bild på vår damm från i helgen. Tycker den är riktigt mysig nu med alla näckrosor;)
 
Massa söta djur har vi också ställt dit;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?