Dagen har bestått av....
Publicerat den

... vila, vila pch vila. Har faktist inte gjort ett dugg och det har varit ganska skönt. Rikard har pulat med lite av varje och han har bla skruvat ihop en byrå som vi ska ha i bebisens rum. Känns som vi börjar få ordning där nu smått och det blir bra. Längtar verkligen tills skatten kommer ut och rummet fylls. Har haft lite sammandragningar under dagen men inget farligt. Det står jag ut med.
 
Vi har börjat kolla runt lite på ny bil nu med. vi tror nämligen inte att dom kommer att reparera den vi hade så blir till att köpa ny. Svårt bara med vad man ska ha för en bil. Får titta runt på nätet nu och sen ta med min far nästa vecka och titta runt. Vi vet ungefär vad. Vi vill ha men inte riktigt märke och så. 
 
Imorn blir det ytterligare en dag fylld av vila. Vädret får dock gärna vara lite bättre än idag så man kan få lite solljus. Vi behöver klippa vår gräsmatta med. Nu ska jag nog ta och virka lite och sen blir det väl sängen inte alltför sent. Tänkte ta mig en dusch med innan jag ska sova. Alltid skönt att gå och lägga sig nyduschad tycker jag;)
 
Byrån på sin plats;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?