Då var denna dagen...
Publicerat den

... också snart förbi. Vi har varit ute med Aska en lång stubd och sedan har vilan fortsatt. Nu tittar rikard på någon film pch jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Sov en stund på eftermiddagen så nu kan jag väl inte sova inatt. Kanske tar en ny bok, för läste ut den jag höll på med igår. 
 
Imorn åker vi kanske in till stan och lånar svärmors bil. Vi hade nog behövt komma ut och åka lite för att bearbeta det som hänt. Sen hade vi behövt storhandla med så då kan vi göra det med. Annars blir det fortsatt vila imorn också. Ska även ringa sjukhuset och höra med jobb och så nu. Får se vad som händer med det. 
 
imorn tänkte jag även göra lite flädersaft. Gjorde det förra året och den blev god så jag tänkte ge mig på det i år också. Bra att ha i frysen med och bara ta fram när man är sugen!
 
Dagens bild får bli en vinterbild från Schweiz 2010








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?