Borta bra...
Publicerat den

... men hemma kommer ändå alltid att vara bäst. Tåget blev ganska mycket försenat och jag var sjukt törstig mot slutet. Fanns bara läsk att köpa i restaurangen och det funkar inte bra för mig just nu. Jag vill helst bara ha vatten. När vi äntligen kom fram bjöd plastsväris, Camilla, oss på mat. Riktigt lyxigt efter en lång resa. Rikards bonusbror körde oss sedan hem. Väl hemma var det bara särta sig i vår bil ochka och hämta Aska. Hon har såklart haft det super hos Anna och Maxi och det är så himla skönt att veta. Hon trivs verkligen med dom. Väl hemma igen har det inte blivit mycket gjort. Vi har mest bara suttit i soffan och kollat tv. Jag har dock stickat en hel del, men än är där kvar att göra;)
 
Nu tänkte denna damen läsa lite och sedan sussa. Känner mig helt slut som stjärna. Känns skönt att vi inte har en massa mer planerat nu för dessa resor tar lite knäcken på mig. Tycker också att jag har blivit tröttare nu igen vilket är lite drygt. Men man får hoppas att man får tillbaka energin snabbt igen.
 
Min fina mamma och jag. Som hon sa innan, ibland känns det att vi bor alldeles för långt ifrån varandra. Nu kommer det dock förhoppningsvis bli lite oftare som jag kan hälsa på henne;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?