Ännu en...
Publicerat den

... dag i lugnets tecken. Vi har pysslat en hel del här hemma men det har ändå varit lugnt. Jag har målat karmen en gång (bara 2 gånger kvar nu), plockat undan, fixat lite i barnrummet, sticka, bakat bröd och sen har vi planerat hyr vi vill ha tavlor och så. Rikard har fått upp en spegel och en ljusstake i hallen hittills;)

En annan grej jag hunnit med är att sy. Jag har sett på olika bloggar att folk har sytt enkla blöjfodral. Alltså som man kan ha när man inte vill ha hela skötväskan med sig eller helt enkelt ha där i för att få lite ordning! Mitt blev iallafall riktigt bra men fick lite problem med tryckknappen så måste köpa lite verktyg till att fästa sådana. Tänkte börja ge mig på lite olika projekt nu som jag tycker verkar bra! Längtar allt mer att få det klart här hemma i väntan på lill*ns ankomst!!!

Näe nu ska jag njuta av mitt bad. Trevlig kväll alla glada;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?