Allt...
Publicerat den

... såg bra ut på dagens ultraljud. Bebisen väger knappt 2 kg nu och som det ser ut kommer slutvikten bli runt 3 kg. Alldeles lagom om ni frågar mig;) H*n låg och snuttade på fingrarna pch verkade ha det bra där inne. Nu är vi nästintill säkra på kön också, men det är inget som kommer avslöjas. Något får vi ju ha för oss själva.
 
Har också varit och jobbat idag. Gick bra men var riktigt seg när jag väl fick gå hem. Rikard är iväg pch spelar fotboll så jag har lite egentid här hemma. Sista dagarna har jag varit sugen på godis och choklad vilket är lite jobbigt, men man får väl unna sig lite nu sista månaderna?! Så tänker jag iallafall;)
 
Nubaka jag kolla lite på TV och sen tänker jag mig att det blir en tidig kväll för mig. Öppnar imprn igen och vill inte vara död när dagen är slut, så bara lyssna på kroppen sin. 
 
Ansiktet på vårt lille <3 från dagens ultraljud
 
Börjar bli lite sugen på att göra en gravidfotgrafwring med mig och Rikard också. Vill ju föreviga magen, gärna på någon härlig plats, innan det är för sent. Någon som vet någon som gör sådana eller kanske någon som vill göra är det bara hojjta till;)



Irre

Låter bra. Sköt om er. Kram💕



URL:


Camilla

Vad skönt att allt ser bra ut!
Hittar ni ingen annan så kan jag fota om ni vill :)

Kram

Svar: Det får du mer än gärna göra. Måste bara hitta någon mysig plats att vara på;) hade kännts bäst om det var någon man kände som fotade ju;)Hur har du det på ditt lov?
Kram
Heidi Aregger



URL:


Camilla

Lovet började i torsdags och den dagen var det fullt upp med städning och förberedelser eftersom mamma, pappa, mormor och Asima var här igår och igår var det fullt upp då de kom vid lunch och stannade hela dagen och kvällen, då jag har inte hunnit känna efter riktigt hur det är att ha lov än ;)

Vad skulle ni vilja ha för miljö på fotona? Ska det vara inne? Ute? Träd och grönska? Strand? Börja fundera på det så kan man ju försöka hitta en passande plats efter de önskemålen.

Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?