Ytterligare en...
Publicerat den

... härlig dag till enda. Jag har hunnit med mycket denna dag. Först i förmiddags var jag hos en jobbarkompis och fikade. Mycket trevligt! När jag sedan kom hem hade vi fått besök. Rikard var i full gång att leka med tjejerna. Jag och Annika gick genast in och tittade på vaggan och det var mågot av det finaste som jag sett.  Blev verkligen så himla bra. Tack syster min. Ytterligare en sak avprickad på listan. Bebis är verkligen välkommen nu;)
 
 Vi hann med mycket sen under tiden som tjejerna var här. Rikard grillade korv till lunch och sedan badade tjejerna och Rikard vattenspridare. Snacka om galna;) Även Aska blev helt toppad;) blev sedan ännu mer vattenlek och vanlig lek innan dom åkte hemåt! Då blev det lite hammockvila för mig. Vi lagade sedan mT och var ute en promenix med Aska. Nu har vi landat i soffan och här blir vi väl en stund innan vi somnar. 
 
Imorn ska vi ut till Rikards mormor. Han ska byta däck på sin mammas bil och sen plockar vi väl lite vinbär och så med!! Hoppas på lika fint väder imorn!!
 
Fina vaggan<3
Vattenlek;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?