Som jag utlovat...
Publicerat den

... kommer här lite bilder från när Camilla fotade oss här i veckan. Imorn får ni lite bilder från idag men just nu sitter jag vid datorn och dom andra bilderna ligger på paddan. Ikväll har det blivit bad, fotografering, middag, skype med pappa och Erika och nu tittar vi på film. Jag tänkte dock att jag skulle vara snäll och blogga lite först. Blev ingen pool nu ikväll men det blir kanske morgondagens att göra. Sen kommer en kompis och hämtar några byråer som hon ska ha och så måste vi till banken och fixa lite. Blir nog inte mycket mer än så faktist.
 
Nu i veckan måste vi åka in till försäkringskassan också och fixa med allt nu inför föräldrapenningen och så. Man har ju inte riktigt koll på allt sådant lixom.
 
Näe, nu ska jag kolla på filmen och ni får hålla till godo med lite smakprov på bilder sålänge!!
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?