Precis så som en semesterdag ska vara...
Publicerat den

... har dagen idag varit. Den började med att jag sov tills jag vaknade. Sedan frukost och morgondusch. Jag gick sedan till förskolan där "min" förskola håller till nu på sommaren. Pratade lite med chefen, min kollega samt personalen från de andra förskolorna som också är där. Såklart blev det också mys med "mina" barn. Väl hemma igen blev det bara att snabbt sitta ner innan vi körde mot stan. Där var vi först på bilfirman och fixade en grej innan vi mötte upp Camilla. Vi styrde sedan mot Åhus där det vankades god glass och minigolf. Idag var jag verkligen ingen stjärna utan var långt efter de andra, men kul var det. Vi träffade också på Anna och Maxi där! sedan körde vi mot stan igen och där gick vi och åt på en grekisk restaurang. Riktigt god mat som alltid där. Vi hade verkligen en trevlig eftermiddag/kväll som måste göras om. 
 
När jag och Rikard sedan kom hem gick vi en tyr med Aska och nu sitter vi och tittar på Polisskolan 3. Eller ja det är mest Rikard som tittar, jag bloggar ju;) får även välbehövlig massage på mina tjocka fötter. 
 
Imorn ska jag till en kollega och fika på förmiddagen och sedan kommer Annika och tjejerna på eftermiddagen. Vi tänkte grilla lite korv och sedan mysa. Är det fint väder så kanske tjejerna vill bada vattenspridare, vi får se;)
 
Bjuder på lite bilder från eftermiddagen!!!
 
Bullen
Camilla in action
"Sopan"
Rikard fick vinna.  
My food, kycklingfilé med klyftpotatis och tsatsiki, mums;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?