Numer...
Publicerat den

... är den enda acceptapba sovställningen på sidan för min kropp. Härom veckan när Annika chockat frågade mig om jag fortfarande kunde ligga på rygg så kunde jag ju det utan problem. Nu får jag dock världens tryck om jag försöker så det är inte så mycket variation på hur jag ligger. Annars har jag inatt fått sova ganska så bra. Är ju fortfarande uppe 5-10 gånger per natt men det är inte så farligt. Sålänge jag kan somna om direkt så stör det inte mig att jag måste gå upp. 
 
Nu ska jag snart ringa bilfirman så får vi se ommdet blir något lastgaller idag. Vet inte ommRikard åker med och vi gör fler ärenden eller om jag åker in själv. Sen i eftermiddag ska vi åka till en jobbarkompis pch fika lite vilket ska bli trevligt!
 
Näe, nu ska jag kolla lite bloggar innan Rikard och Aska kommer hem, för då blir det uppstigning pch frukost. Hoppas ni alla får ennbra dag. Här verkar det som att det är lite mulet idag! Inte mig emot menndet behöver inte vara så dryg luft bara!
 
 
 
 
 



Camilla

Haha, tycker du ska vara glad att du kan ligga ;). De sista veckorna innan Annie föddes fick jag sitta o försöka sova ;)

Svar: Okey, då,är jag mer än nöjd med min situation;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?