Nu...
Publicerat den

... har jag lite paus efter att ha fått lite gjort. Jag har bakat bröd och tvättat lite fönster medan Rikard har satt upp ny spegel och krokar i badrummet samt börjat städat. Vi har alltså varit ganska effektiva. Blev riktigt bra med spegeln vi köpte till lilla toaletten, mycket bättre än det gamla fula skåpet. Jag tvättade en hel del fönster utvändigt och i köket tvättade jag dem även emellan och på insidan vilket verkligen var behövligt. Nu började det dock regna ganska mycket så de fönstren som är kvar får jag ta utsidan på senare eller en annan dag. Tänkte även ta insidorna på de jag är klar med men måste vila lite först. Kanske tar och börjar stryka istället när Rikard damsugat klart. 
 
Till bröd gjorde jag frallor så måste nog allt provsmaka en sådan med sen. Kankse blir en film eller så till vilan. Jag tycker det är ganska mysigt när det regnar och regnet behövdes verkligen nu. Sen är det ju kanske inte jättekul om det spöregnar när man ska göra något utomhus, men såhär när man är hemma och inte har något planerat är det mysigt! Aska vill ju helst vara ute även fast det spöregnar (konstigt eftersom hon inte brukar gilla att promenera när det regnar) så henne ser man inte mycket av!
 
Näe, nu ska jag nog gå pch provsmaka en fralla!!
 
 



Irre

Mm. Ser goda ut.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?