Nu får ni stå ut med...
Publicerat den

... ett litet gnälligt inlägg. Idag har nämligen inte varit en bra dag att vara höggravid i. Kvavt och varmt och tryckande. Detta har gjort att jag inte gjort så mycket idag. Har fått lite virkat på min filt, doppat mig i poolen, tittat lite tv ch så. Rikard fixade i garaget lite och jag var ute där med och tittade så att det gick rätt till. ;) 
 
Nu ikväll är jag ensam hemma, ja eller jag har ju Aska. Rikard cyklade nämligen iväg mot sin pappa för att se fotboll för en stund sedan. Jag kände för att bara vara hemma så han fick åka själv. Satte just ner mina fötter här i för det tyckte jag att som behövde;) skönt att svalka dom lite;)
 
 
Idag beställde vi också en blöjhink som inte luktar. Hittade på en internetsida och det var mycket billigare än i affären. Tror inte vi har så mycket kvar som vi behöver nu. Det vi pratat om är en bärsele och kanske en babysitter, men vi har inte bestämt om vi ska köpa det än. Kn ju tänka att det finnsgra andra som också vill köpa lite saker så då kan man ju önska sig istället;)
 
Veckans planer är inte så många. Imorn ska jag ringa bilfirman och höra med dom om lastgaller till bilen, har dom sådana hemma så åker jag/vi väl in och köper ett sådant. Sen hade vi behövt lite krokar och annat fix till garaget med. På onsdag har vi återigen tid hos barnmorskan. Får väl se om det blir det sista eller om vi hinner dit något mer. Sen vill Rikards bror ha hjälp med att få hem en soffa och Irene ville åka till Ikea så lite sådant blir det nog med. Får väl se hur mycket jag orkar med bara! Min förhoppning är ju dock att jag kommer ha annat att göra på torsdag, särskilt en dag som denna. 
 
Näe, nu ska jag njuta av mitt fotbad! Hoppas ni alla mår bra i värmen;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?