Lördagskvällen...
Publicerat den

... har varit väldigt lugn här hemma hos oss. Vi hade en härlig eftermiddag i solen men man blir ganska trött av att bara vara ute i solen med. Rikard var ute och sprang en runda och då tog jag och Aska en vilopaus. Senlagade jag lite mat. Det blev pasta ned pastasås och det var helt okey. Efter maten gick vivut med Aska hela familjen. Riktigt gitt var det. Rikard tog sedan hand om disken medan jag skrev ihop en playlist som jag ska ha med mig den dagen det är dags att föda barn! Det är ju faktist mindre än 5 vecr kvar i detta nu! Jag hoppas verklogen att denna skatten inte vill stanna på övertid sen men det är ju inget man kan styra över. 
 
Imorn blir det nog mer tid i solen om det ska vara lika fint väder. Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på! Inget planerat så dagen for bli som den blir!
 
Hoppas ni alla har njutit lika mycket som vi i det fina vädret!
 
Lite mer av det vi satte upp idag. 
Ursäkta bildkvaliten men tagit med iPaden. 
 
Snart ska jag ta bilder på hela huset med systemkameranmså ninfår se hur det verkligen ser ut!! Om ni vill förstås?!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?