Lite...
Publicerat den

... mulet idag men det kan vara ganska skönt det med. Jag har inga direkta planer idag men jag hade tänkt baka bröd och koka vinbärssaft. Måste dock ta mig till affären innan jag kan göra saften. Annars blir det en lugn och skön dag. Jag är ganska sliten även fast jag sovit helt okey i natt...
 
Om en vecka exakt, den 1 augusti tycker jag det hade varit perfekt om skatten tittade ut. Då är det nämligen Schweiz nationaldag och det hade ju varit en kul grej att bebisen var född just då. Så denna dag är alltså mitt tips på att en tittar ut. Tänkte att ni som läser hade kunnat få gissa när ni tror att den kommer ut och kanske även vad det blir och så. Jag kan ju inte svara på det eftersom jag redan vet, men ni andra kanske har gissningar! Skriv en kommentar om du vill vara med i gissningsleken;)
 
 



Rikard

Jag tror den kommer den femte och att dett blir en hen:)



URL:


plastsväris

Det är en liten kille som kommer den 12e augusti :)



URL: http://millaggg.wordpress.com


Svärfar

Pojken kommer den 7/8 och är 52 lång och väger 3780 g



URL:


Anna och Maxi

Det är en pojke och han kommer den 6/8 klockn 15:43
Hihi



URL: http://www.kunnlen.bloggplatsen.se


Marie

En liten kille, 3195 g, 50 cm o han kommer den 5/8 kl 10.30
Kram❤



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?