Laddar...
Publicerat den

... för kvällens Allsång där The Sounds ska vara med;) spännande. Vi har just ätit middag som jag stod för idag. Det blev fiskgratäng och den blev faktist god om jag får säga det själv. Vi försöker att hålla oss till vår matsedel så gott det går och det funkar riktigt bra. Vi kan ju dock kasta om emellan dagarna men vi försöker iallafall att inte byta ut så mycket! Sen storhandlar vi ju typ varannan vecka och däremellan bara lite mjölk och sådant. Är mycket skönare att veta vad typ man ska äta och särskillt laga. 
 
Rikard har suttit och fixat med en skiva som vi ska ha med oss på förlossningen sen. Massa bra låtar har jag valt. Känns som det är lika bra att ha med sig så mycket som möjligt för man har ju ingen aning om hur man kommer reagera när man väl är där!
 
Näe, som sagt, nu ska jag ladda för Allsången. Hoppas få lite massage på mina små fossingar sen med!! Det brukar inte vara alltför svårt att tjata sig till det!
 
Aska var riktigt busig innan. Här sitter hon och väntar när hon och Rikard leker "hitta nallen" som i detta fallet var en bläckfisk. Sötnosen<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?