Känner mig...
Publicerat den

... ändå lite gladare idag. Vi var iväg och handlade lite innan. Rikard köpte en ny skrivare för vår gamla hade helt lagt av. Så nu har vi en ny och fin. Det som är bra med den är att det är trådlöst allting nu så vi kan skriva ut var vi än sitterr med datorerna. Medan han var och köpte skrivare så åkte jag och köpte lite tyger till mitt projekt. Har några grejer i svart tyg med vita stjärnor som jag köpt och idag blev det bland annat svart tyg med vita stjärnor till mott nästa projekt. Jag har börjat med det men inte riktigt färdigt än och nu har jag lagt ner för dagen. Tror iallafall att det mmer bli ganska gulligt. Köpte även lite annat tyg men det är ganska könstypiskt så det får ni inte se än;)
 
Nu är jag riktigt trött så ikväll hoppas jag verkligen att jag kan få sova. Sen ställer jag klockan imorn igen så jag inte sover för länge då. Hoppas verkligen att detta kan hjälpa mig att ställa om dygnet som är helt galet just nu. Imorn ska jag göra klart mitt projekt så ska ni få se bilder på det hela samt få en beskrivning om ni vill prova att göra själva;) jag tror detta även kan bli något som jag hade kunnat göra på beställning men kan ju säga att det passar bara med bebis;) Får se om jag kan få lite förhoppningar för fint väder imorn med. Nu är det väldigt trisst tycker jag allt. På onsdag ska jag nog följa med jobbet på en liten utflykt. Kan vara skönt att komma iväg lite och jag behöver ju trots allt ha någon form av avslut från jobbet. Sen ska jag ju nte jobba på väldigt länge!
 
Tyget (dålig bild tagen med ipaden)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?