Känner mig...
Publicerat den

... inte helt hundra idag. Efter att jag ätit frukost gick jag direkt och sov 2 timmar till. Känner mig lite febrig och har ont i skallen. Nu har jag ändå tagit tag i mina sysslor och gjort saft och gele. Brödet får bli när jag vilat en stund. Måste städa köket med för det pallade jag inte när jag var klar med saftkoket. Trisst att inte få känna sig helt bra, men inte mycket att göra åt. Skönt ändå att bara vara hemma och lata sig ibland. Nu har vi iallfall tre sorters saft här hemma. Jag föredrar nog vinbärssaften framför de andra två, men kul att ha lite olika ju. Jag frös in bären som var kvar och imorn tänkte jag plocka våra svarta vinbär och frysa in. Då kan jag ju göra mer saft när denna är slut;)
 
näe, nu ska jag vila mig en stund. Har sett att gissningarna börjar trilla in. Tänkte sammanställa det hela ikväll och så lägger jag till vartefter det kommer nya gissningar!
 
Saft och gele
måste köpa fina flaskor som jag kan ha min saft i till nästa år;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?