Kalla mig gärna...
Publicerat den

... för typ världens klantigaste, för det kan man lugnt säga att jag är. Igår när vi hade gäster (vi hade verkligen trevligt) så skulle jag bara ut och hämta tvätten. Dock så går jag på något konstigt vis ut genom dörren och stupar. Slog ögat, armbåge och knå. Tror dock inte jag föll på magen. Vi fortsatte spela spel med våra gäster och tänkte inte mer på det. När gästerna åkt hem så ringde jag dock till förlossningen bara för att höra mig för. Dom tyckte att jag skulle komma in och kolla så efter övervägande här hemma så slutade med att jag åkte in. Det var såklart ingen fara men skönt att få veta det. Man hade ju aldrig förlåtit sig själv om något skulle vara fel med bebisen. Jag fick sova där i 4 timmar och sen fick jag åka hem. Hämtade bara upp Rikard och sen åkte vi vidare till barnmorskan där vi hade tid idag. Vi pratade lite om smärtlindring och förlossning samt om ammning. Nu börjar det verkligen närma sig;) allt såg bra ut med bebisen (fast det var ju redan kollat inatt). 
 
Vi åkte inom maxi på vägen hem och handlade lite frallor. Jag hade ju inte ätit så var riktigt hungrig när vi kom hem. Nu ska jag slumra lite på soffan och skumtitta på tv. Får väl se om jag går ut och lägger mogvi solen en stund med. Vad jag vet är iallafall att det är alldeles för lite med knappt fyra timmars sömn för mig, så måste försöka ta ikapp lite;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?