Just nu...
Publicerat den

... sitter jag hemma hos min syster och tittar på när hon gör dekorationer till tårtor. Jag ska sova här inatt för imorn ska vi åka till falsterboen sväng. Blir väl inte hela dagen men skönt att komma iväg. Tjejerna ska såklart också med vilket är mysigt.
 
Idag har vi varit och tittat på bilar. Vi har också bestämt oss och jag tror att det kommer bli super. Blev lite mer pengar än vad vi tänkt från början men nu får vi en riktigt bra bil för bra pengar. Det blev en Kia Ceed iallafall. Pappa var med oss hela dagen och det uppskattar vi verkligen. Tack snälla pappa Max<3
 
Nu ikväll har vi varit på bykrogen och ätit. Pappa och Erika bjöd oss på det. Riktigt trevligt hade vi. Det var ett helt gäng som var med vilket såklart alltid är trevligt. Mysigt också att få spendera så mycket tid med tjejerna på sista tiden. De är ju bara världens härligaste.
 
Försökte sno lite bilder från min systers platta men det ville sig inte, så nu ger jag upp. Återkommer imorn igen!
 



Pappa

Tack tillsamma det va så trvlig med Rikard och dig med. Kram pappsen och ha en fin dag med Annika.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?