Just hemkomna...
Publicerat den

... från något jag egentligen inte alls skulle vara på, nämligen ett ljusparty. Dock höll Rikard i ställningarna så det blev inte så mycket. Vi har ju haft tjejerna här hela dagen och det var verkligen mysigt. Gud va dom tyckte det var kul med poolen. Även min syster badade, kors i taket. Ja, jag badade också en gång! Till lunch grillade vi korv till tjejernas stora glädje. Jag hann iallfall vila en stund när dom åkt hem innan det var dags för oss att köra samma väg. Annika hade gjort ostpaj, så vi slapp laga middag vilket var skönt. Påvägen hem körde vi inom och köpte lösgodis. Undrar jag hur det ska gå när bebisen är ute och jag får börja leva ett lite hälsosammare liv?! Jaja lika bra att unna sig nu!
 
Imorn blir det nog en tur till Malmö för att hälsa på svägerskan och hennes fästman. Blir väl lite spel och någon god mat någonstans. Vi tänkte ta tåget ner, mysigt med en liten utflykt!
 
Blev inget med Helsingborg ikväll. Insåg att det skulle blivit bökigt att ta sig hem så sent för det lär inte fungera att köra in dit. Jag får väl nöja mog med att se The Sounds på allsången på tosdag, för då ska de vara med där. Nu ikväll blir et istället lite friidrott och såklart Usain Bolt. Kan tänka mig att Kvällen blir ganska tidig för mig, är ju inte alltför pigg efter gårdagnattens bravader...
Härliga badtjejer och kille<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?