Istället för...
Publicerat den

... att sätta upp saker på väggarna har vi prioriterat lite annat nu på fm. Rikard har varit duktig och damsugat, diskat och rengjort grillarna inför ikväll. Jag däremot har ringt lite samtal, tvättat och strykt lite lakan och så. Kanske inte den jämnaste fördelningen men lite ska jag väl få av att någon bor inne i min mage;)mRikard tycker jag är amsig som vill stryka våra lakan, men finns det något bättre än att lägga sig i renbäddade lakan som också 
är strykna. Nej just de. Och han behöver ju inte göra det själv, utan jag gör det alltid. 
 
Nu ska jag väl snart försöka snygga till mig lite eftersom vi får gäster sen. Jag duschade nyss och behöver ju inte göra jättemycket mer, men lite iaf;) tänkte nog slänga ihop en jordgubbspaj till kvällen med! Nu när man både har semester och är gravid så får man faktist unna sig. Ja eller det får man väl annars med, men det känns ännu mer ok nu;)
 
Nystruket och fint;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?