Inte badvänligt...
Publicerat den

... i poolen än för min del, men Rikard har doppat sig. Det är ca 15 grader där i nu så behövs lite mer värme för min smak. Jag har dock varit i med benen och armarna två gånger men längre än så kom jag inte. Lite kul iallafall att vi nu är ännu närmare Svensson-familjen i och med poolen. Ja, jag tycker det känns som att en pool  lite tillhör den familjen. 
 
Vi var på banken innan med och det gick bra. Idag var vår "vanliga" bankkvinna tillbaka vilket kändes tryggt;) har även  börjat gå igenom här hemma vad vi har för abonnemang på olika saker och så. Ofta har man ju inte riktigt koll på allt sådant, men vi tänkte vi skulle sätta oss in i det nu. Jag förberedde också för månadens räkningar och sen satte jag in en hel del papper i pärmar. Har ju blivit en del i och med olyckan och ny bil och så. Någon kväll i veckan blir det storrensning och sortering av papper kan jag lova. 
 
Får se om det blir lika fint väder imorn. Isåfall blir det väl ytterligare en dag i trädgården. Fast egentligen hade vi behövt att åka in till stan och storhandla och så, men vi får se;)
 
Rikard överväger om ifall det ska bli något dopp
Duktig med som tar väck ogräs
Bild från gårdagens badtokiga tjejer
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?