Igår...
Publicerat den

... hade vi en härlig men väldigt varm dag i Falsterbo. Vi stannade inte alltför länge med tanke på tjejerna och mig, för det var så hett. Mysigt hade vi iallafall. Väl hemma igen blev det en lång vila (nu märker jag verkligen att jag inte orkar med mitt vanliga tempo)och sedan på kvällen var jag iväg på syjuntan. Jag virkade på min korg, men den är faktist ganska tråkig om jag får säga det själv. det nya projektet blir nu att göra en filt till skatten. Även den ska virkas, men jag tror att det blir roligare ändå. Känns som det är roligare att göra saker till den lille för allt man gör då är ju så sött;)
 
Idag blir det nog en dag på soffan för lilla mig. Har ont i mina fötter och händer och dom är väldigt svullna med så idag får bli en lugn dag. Vi ska till banken med och fixa det sista inför bilköpet. På fredag hämtar vi hem bilen och det ska klart bli spännande! Tror att det kommer bli jättebra med den nya iallafall! 
 
Annars har jag inte så mycket roligt att berätta just nu. 
 
Jag tänker mig att det dka bli en lysande filt;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?