Igår...
Publicerat den

... glömde jag helt av att blogga. På dagen hade jag det mest lugn och skönt med lite solande, läsande, virkande och så. vilade upp mig för kvällens fest pch det var nog tur det. På kvällen var vi som sagt på fest och det var väldigt trevligt. Vi stannade till lite efter 11 sen fick det vara bra för lilla mig. Vl hemma igen kunde jag såklart inte sova. Tror jag somnade runt 2 så idag är det ganska slitet. Blir en dag utan måsten och vädret är ju inte heller det bästa så blir skönt att bara vara. Jag virkar ju säkert lite och sen blir det väl lite TV och så. 
 
Imorn måste vi köra in till stan och lämna serviceboken och nyckeln till gamla bilen. Vet inte vad annars vi har för planer för veckan men det blir väl att träffa lite folk och så;) nu har jag ju trots allt semester "på riktigt". 
 
Jag igår innan festen;)
 



Jessica

Fin mage och fin tjej :)

Svar: Tack så mycket snälla du. Känner mig dock mest klumpig nu;)
Heidi Aregger



URL: http://Myckelite.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?