Idag...
Publicerat den

... har vi varit ute hos min pappa hela dagen. Först blev det lite jobb för Rikard och pappa innan vi gick till affären och handlade lunch. Jag latade mig mest bara hela tiden. På eftermiddagen åkte jag och Annika iväg och plockade jordgubbar. Jag fick med mig en hel hink, men fick allt arbeta för det. Inte så lätt med en tjock mage när man ska böja sig ner massor. Var iallafall väldans fina jordgubbar och nu ska här göras saft! När jag kom tillbaka till pappsen så hade grabbarna nästan fixat klart bänkarna i bastun. De gjorde dem klara och sedan sagge vi igång bastun. Erika lagade middag till oss och efter det så invigde jag och Rikard bastun. Riktigt härligt var det om än det blev lite för varmt för lilla tjockisen. 
 
Nu är vi hemma och ska väl se lite tv innan sängen. Idag har jag inte vilat något på dagen (alltså sovit) så jag är ganska sliten. Imorn ska vi ju hämta bilen och sen blir det nog en lunch med Irene. Jag går även på "riktig" se,ester imorn vilket känns väldigt skönt. Nu kan jag verkligen bara slappna av sista tiden!
 
Imorn får ni kanske se bilder på bastun. Beror på om Rikard är snäll och skickar dem för det ar han som tog bilder!! 
 
Trevlig kväll alla glada;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?