Idag...
Publicerat den

... njuter vi av en dag i solen. så himla skönt att nu ha en trädgård där man kan gå ut när man vill utan att behöva ge sg iväg eller så. Njute av varje minut i vårt fina hus. Idag har vi också fått hjälp av pappa med lite saker på väggarna och sen har vi sågat ner ett träd. Så lite effektiva har vi allt varit!
 
Gårdagen var mycket trevlig. Vi satt först ute och snackade och så innan det var dags att sätta igång med maten. Allt blev smaskigt och jag tror också att gästerna uppskattade det. Sedan spelade vi spel ända till midnatt och då  bäddade vi ner oss såsmåningom. Sen idag blev det uppstigning vid 7 då min far är väldigt morgonpigg. Så jag kommer väl vara som en zombie innan kvällen är här. Dock skönt för då fixk vi ju en del gjort. nu sitter vi som sagt ute för första gången och bara njuter. Tror att det blir ett spel snart för annars blir vi för uttråkade!
 
Bjuder på bilder från gårdagen och idag!
 
Pappa spelar Ticket to Ride
Tavlor sätts upp
Vi fick också upp väggklockan
Pappa går lös med motorsågen;)
Min vy just nu. Ignorera mina vita ben, men jag har inte visat dom för solen än i år!
 



Pappa

Tack för senast det va mycket trevligt med er! Erika och jag hälsar
kram pappsen



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?