Hemma...
Publicerat den

... efter en mycket trevlig dag i Malmö. Vi har gjort massa trevligt. Först gick jag, Rikard och Aska en sväng på stan. Eller sanningen är att jag sprang in i några butiker och sedan promenerade vi mot Triangeln. Jag hade ju en viktig sak att köpa, nämligen Novalucol, som man äter för sura uppstötningar. Min räddning nu kan jag säga, för ni mår jag inte så illa mer. Skönt att veta att man kan ta en sådan tablett så går det över. I vilket fall, när vi kom upp till Triangeln så gick vi till Lilla glassfabriken där vi mötte upp Johanna, Markus och lille Morrgan för en glass. Åkte sedan mot Ribban för ett bad. Jag och Johanna agerade badkrukor medans dom andra badade. Trisst bara med så mycket tång i vattnet. Efter badet pkte vi till Johanna och Markus och slappade lite. efter någon timme lämnade vi hundarna hemma och gick mot Möllan för att äta. Riktigt trevligt att få se det, för där har jag aldrig varit. Gick sedan genom folkets park och sedan försökte Rikard komma in i en synagoga utan att lyckas. Det var egentligen jag som ville gå in och titta men jag vågade inte gå och försöka komma in. Jag tycker ju att det är intressant att titta i sådana byggnader och brukar alltid titta när tillfälle ges. Påvägen hem fick barnen leka lite i parken medan mamman fotade dom. Haha helt galna var dem;)
 
Här är jag och mamma i en moske i Turkiet
Galningarna
Snurr snurr
Detta var helt galet...
... eller vad säger Johanna?!
 
 



Johanna

Hahahaha! Jaa, det var galet! Det roliga är att Rikard ligger kvar i sanden medan Marcus har hunnit komma upp i sitsen tycker jag :D Tack för idag, det var jättetrevligt :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?