Glass...
Publicerat den

... kväll blev det här hemma idag. Innan när vi var och handlade så hittade jag en glass från sia som hette godis och den var vi såklart tvugna att prova. Det har vi nu gjort och tyvärr lät det bättre än det smakade. Eller den var inte äcklig men den var väldigt söt. Jaja, nu har vi iallafall smakat den. 
 
Idag har Camilla varit här och vi har fotgraferat magen. Det blev massor av bilder och många av dem blev bra. Dock får ni inte se förens imorn, orkar inte sätta mig vid datorn ikväll. När vi fotat färdigt så fikade vi och sen spelade vi lite spel. Nu sitter vi och tittar TV. Rikard är sugen att se film så vi får se vad han väljer sedan. 
 
Imorn får vi besök igen. Då kommer Rikards syster med fästman, Rikards bror och mamma. Vi ska grilla lite och sen spelar vi säkert en del spel. Kul att få besök såhär på semestern tycker jag allt. Vi har inte planerat in något jätteavancerat på semestern eftersom vi har en stor mage att ta lite hänsyn till. Så det får bli lite endagarsutflykter och så bara. Ganska skönt faktist men jag hade egentligen velat åka till mamma något. Men det kan bli lite knappt om tid, så det får bli till hösten istället. Kan tänka mig att jag kommer få klippkort hos SJ då.
 
Näe, nu ska jag se vad för film som erbjuds här hemma och sen ska jag väl titta på den och försöka vara vaken. Jag har i och för sig varit väldigt pigg sista kvällarna. Rikard har somnat minst en timme innan mig så inte mer än rätt att han tar morgonrundan med Aska. Sen att jag är uppe typ varannan timme hela natten gör det inte mindre befogat att ligga kvar!
 
Är det någon som har tips på roliga endagarsutflykter i Skåne/Blekinge så får ni gärna hojta till. Ta bara hänsyn till att det får inte vara för fysiskt ansträngande om jag ska orka med;)
 
Godisglassen;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?