Ett snabbt hej...
Publicerat den

... får räcka idag. Vi har pulat lite här hemma och sen åkte Rikard iväg på stand up nu ikväll. När dom bokade så skulle jag ju jobba och då kände jag inte för det men nu hade jag ju kunnat följt med. Jaja, jag och Aska hade istället en mysig kväll hemma ensamma. Jag kollade lite på tv, surfade lite, tog ett riktigt långt bad och åt lite middag.

Idag "städade" jag och fixade utanför vår tomt, mot vägen till. Tycker allt att man ska hålla rätt lite där med. Känns som det var längesedan något gjordes där men jag tycker det blev riktigt bra. Rikard han fortsatte i sin jordhög. Vissa grejer här på tomten känns som förra ägaren skötte väldigt konstigt. Vi tänker oss att vi försöker göra det bästa av situationen detta året och tar lite i taget. Tycker dock vi börjar komma ganska bra oordning även utvändigt men blommor och så får vänta till nästa år. Där finns ju lite av varje men vi behöver nog köpa lite nya klätterrosor och så men som sagt det får bli nästa år.

Nu ska jag läsa lite innan jag ska försöka sova. Imorn ska vi åka med min pappa och titta på bil. Börjar ju bli dags att ta tag i det nu snart!!

Fortsätter med mina fossingar på en kudde😃







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?