En trött gravid dam...
Publicerat den

... sitter nu i soffan och tar igen sig. Har varit iväg och flängt på eftermiddagen och sen väl hemma igen blev det bad, dusch och sedan sydde jag klart mina "nappband" som jag började på för ett tag sedan. Så jag känner att jag är värd att sitta i soffan. Rikard får stå för matlagningen ikväll alltså. 
 
Ja på min lilla resa innan idag så hann jag med en del. Jag var på försäkringskassan pch har nu lite mer koll på allt med föräldrapenning och så. Sedan gick jag på stan en sväng. Handlade en filt till skatten och lite småsaker, men inget speciellt. Var sedan runt typ överallt för jag skulle köpa packning till en kran som vi har som läckt. Fick tips i en affär, men tog Maxi på vägen. Blev en hel del handlat men nu har vi mat för två veckor. Bara lite mjölk och så som kommer behövas. Idag aktiverade jag äntligen mitt kort så att jag kan självscanna. Väldigt smidigt må jag säga. Åkte vidare mot stället där jag blev tipsad om packningen och mycket riktigt hade dom det jag sökte. åkte sedan hemåt och där blev det som sagt bad och lite annat. 
 
En bild på några av nappbanden. Har gjort fler men de kan vara lite väl avslöjande;) vet ju inte ens om hen kommer att använda napp men det var mer en kul grej att göra!
 
Som sagt, det kommer fler färger om mönster;)
 
Skattens första present från den blivande morfadern och Erika;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?