En omhändertagande...
Publicerat den

... man har jag här hemma. Just nu håller han på och städar hela huset medan jag sitter och virkar. Han har nog märkt att jag börjar bli sliten så han tar tag i det helt själv. Tur att jag har världens bästa man som tar hand om mig nu när jag mest känner mig tjock och lat. Vi var nere på banken och fixade allt innan också så nu är dte bara att invänta fredagen! Ska bli kul med ny bil;)
 
Idag har jag ringt försäkringsbolaget angående att jag blivit sjukskriven och så efter olyckan. Massa frågor ställde dom men jag ska få ersättning för sveda och värk samt för mina läkarkostnader. Smidigt med ett så bra försäkringsbolag, allt går ju så mycket lättare. Vi har valt att ha alla våra försäkringar i ett stort bolag efter tidigare problem med mindre, och vi är verkligen supernöjda med hur de skött detta ärendet. Nu inväntar vi bara inlösensumman från gamla bilen och sen är ärendet avslutat. 
 
Jag har som sagt virkat en del, men tänkte ni får se bild sen ikväll när alla färgerna är med. Sålänge får ni bild på min städande man<3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?