En lång sovmorgon...
Publicerat den

... blev det för lilla mig idag. Riktigt skönt. Märker att jag behöver allt mer sömn nu på nätterna, kroppen börjar väl att samla krafter. Igår när jag skulle somna så var den lille skatten inte riktigt snäll. Fick två sådana monstersparkar och det var första gången som det gjorde riktigt ont, nästan som att man tappade luften. Som tur är så blev det bara två av den sorten och jag hoppas att det var en engångsföreteelse. 
 
Är fortfarande helt fashinerad över hur fin vaggan blev. Tänk, om bara några veckor så kommer där ligga en liten varelse bestående av hälften mig och hälften Rikard. Känns helt overkligt Men samtidigt väldigt verkligt. 
 
Nu ska vi snart åka ut till Rikards mormor. Skönt med en dag att bara vara. Vet inte alls hur långe vi blir kvar. Vädret är ju iallafall helt fantastiskt!
 
hoppas ni alla har en toppendag också;)
 
Lite konstig bild men ni ser ju himlen iallafall;)
 
En gång i tiden hade jag smala fötter och smalben. Nu är de mer som klumpar. Hoppas att de gamla kommer tillbaka förr eller senare;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?