En härlig dag...
Publicerat den

... har jag haft med barnen idag. Vi var som sagt på utflykt med picknick och bus. Åkte tåg dit och buss hem och jag kan lova att dom alla var ganska trötta när vi var påväg tillbaka. Så även jag som inte varit igång så på länge. Härligt var det iallafall ch nu börjar avslutet kännas nära. Imorn ska jag dit igen och bjuda alla barn på glass och sedan säger jag tack och adjö för minst ett år. Känns lite konstigt och vemodigt men jag kommer ju kunna hälsa på och träffar ju barnen ibland här på byn. 
 
Väl hemma från jobbet så vilade jag en stund innan vi åkte vidare mot barnmorskan sen. Allt såg bra ut även idag och bebisen verkar växa som den ska. Det ser dock inte ut att bli någon jättebebis men det gör mog såklart ingentIng. Än så länge verkar bebis brås på sin mor som vägde 3200 vid födseln till skillnad från faren som vägde 4200. Inte mig emot som ska klämma ut den lille!
 
Imorn blir det som sagt jobbet en stund på förmiddagen. Under tiden ska Rikard förhoppningsvis klippa gräset om det nu nte regnar. Sen kommer en fin vän hit och hälsar på så jag vet inte vad som erbjuds då!!
 
Har glömt visa bild på dessa godingar som min faster, Marianne, stickat. Supersöta tycker jag;)
 



emma

Hej, fin blogg :)



URL: http://www.eemmss.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?