En härlig dag...
Publicerat den

... är nu till enda och jag ska snart sova. Ringde verkstaden nu i morse och de skulle beställa ett lastgaller som skulle komma i slutet av veckan. Skönt när det kommit. Sedan bestämde vi med Rikards mamma och bror att vi skulle ta en tur till Ikea. Köpte lite smått och gott såklart. Vi hade inget direkt bestämt, men. Det blir ju ändå en del som slinker ner och notan slutade på omkring 1000 kr. Jag blev dock lite besviken på fyndavdelningen som många höjt till skyarna. Vi hittade inte ett dugg där. 
 
Dirket vi kom hem så lastade vi bara ur bilen och lastade in oss igen för att åka mot Ulrika och Bo. Hade en mycket trevlig kväll där med mat, fika och en himla massa prat! Kommer verkligen sakna mina underbara kollegor nu när jag ska gå hemma. Tur dock att man kommer kunna träffa dom ändå;)
 
Näe, nu ska jag läsa och sen sova. Imorn blir det hemmafix hela dagen med städning, tvätt, strykning, montering av spegel och lite annat och säkert mycket mer;) 
 
Satte upp ett väggord innan i skattens rum;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?