En härlig dag...
Publicerat den

... är snart till ända. i förmiddags var jag ju på jobbet och sa hejdå till alla barn! Känns konstigt men ändå så känner jag mig väldigt redo för att börja mitt nya liv som mamma. När kag kom hem igen så var Stefan här. Väldigt trevligt att träffa honom igen! Vi har spelat lite olika spel, promenerat och hämtat min nya telefon, ätit middag, spelat lite mer spel och snackat en massa! Som sagt, en mycket trevlig eftermiddag!
 
imorn blir det en lugn förmiddag med mycket vila och ßen på kvällen kommer pappa och Erika hit. Ska bli kul att få bjuda på mat och umgås med dom! Då får vi förhoppningsvis hjälp med lite tavlor och så här hemma med! Vi vet ju typ var vi vill ha sakerna men har inte kommit oss för att sätta upp dom, men det blir det kanske imorn så kan jag ta lite bilder på det!
 
Nu ska jag fortsätta vara lte social med grabbarna innan det blir sängen!
 
Nya tillskottet;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?