En dag på stranden...
Publicerat den

... är nu till enda. Vi har haft det väldigt skönt och alla är ganska möra nu. Fick sällskap av Annika och tjejerna och Rikard har busat massor med dem. Tror han övar inför sin kommande uppgift;) jag gick i  långt som till halva låren men sen var det stopp. Var alldeles för kallt i vattnet för lilla mig. Påvägen hem körde vi och köpte en pool som vi tänkte ha i trädgården. Så det blir väl kanske Rikards projekt ikväll, att få upp den, beroende på hur sugen han är;)
 
Ikväll tänkte vi annars grilla och bara vara. Jag ska bada också hade jag tänkt, men då betydligt varmare, i badkaret!!
 
Näe nu blir det lite vila för lilla mig. Återkommer under kvällen sen;)
 
Strandben och strandtjej<3
 



max aregger

Erika och jag har duschad med slang pà hennes balkong, 34 grader varmt, kramar pappsen



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?