En dag i...
Publicerat den

... lugnets tecken har det blivit. Jag sov lite till på förmiddagen och även en stund på eftermiddagen så nu år jag ganska pigg. Annars har dagen inte erbjudit mycket, jag har virkat lite, tittat lite tv och sen har jag läst klart min bok. Tänkte att jag skulle börja med Joe Nesbö nu. Vet inte alls om det passar mig, men jag ska ge det ett försök iaf! 
 
Imorn är jag sugen på att hitta på något men vet inte vad riktigt. Trr dock att dagen blir hemma och sen på kvällen kanske vi träffar Camille och går ut och äter. Får väl se om det blir lite golf eller så sen efter med! Måste höra med henne vad hon är sugen på för något;)
 
På fredag får vi besök av min syster och tre fina flickor. Ska bli mysigt;)
 
Nu blir det film här hemma hos oss. Ha det gott alla glada!
 
 
Här är bild på bebisens säng. Den kommer dock få sova i vagga först, men den får ni se bild på när jag får den (på fredag). Min syster håller nämligen på med den för fullt;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?