Det blev...
Publicerat den

... ytterligare ett dopp innan jag gick in för dagen. Denna gången såg Rikard det hela så han kan intyga att jag faktist doppade mig;) nu ikväll har det blivit väldigt lugnt. Jag lagade mat och sen städade jag köket. Det är ungefär vad jag orkar med innan jag måste ha paus! Har läst att man ska vara noggrann med att ta pauser och vila nu i slutet så det tar jag fasta på. Sen har jag kollat på djurakuten och allsång på skansen. Nu är där inget jag vill se så jag la mig på sängen för att blogga och så istället. 
 
Imorn verkar det bli något sämre väder men det får vi se när vi är där;) blir kanske en tur till stan iallafall för kylskåpet hade behövt sig en riktig påfyllning. Måste bara skriva ihop en matlista och handlingslista först. Annars blir nog även morgondagen ganska lugn. Känner mig allt tröttare för var dag som går tycker jag, men ingen ide att gnälla. 
 
Ett bevis på att jag iallafall är blöt;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?