Dagen har varit...
Publicerat den

... varm och Skön. Vi var ute hos Rikards mormor typ hela dagen och det var trevligt. Rikard bytte däck, vi fick god mat och fika, vi tittade på leksaker, vi satt ute och sedan plockade vi en massa vinbär. Nu blir det till att försöka sig på både saft och gele tänkte jag. Får se om det blir sylt med! Men det får bli ett projekt en annan dag. 
 
Nu ikväll har jag bakat chokladbollar som jag tänkte ta med till stranden imorn. Vi har bestämt oss för att åka dit nämligen. Konstigt nog har vi kommit fram till att vi nog inte under våra år tillsammans varit på stranden sommartid. Känns helt knasigt men vi har ju jobbat lite konstigt också under alla år. Så imorn blir alltså stranddebuten om man bortser från när vi var i Turkiet för då var vi ju på stranden varje dag:) ååå vad jag längtar tills vi kan åka på solsenester tillsammans igen!
 
Ikväll blev det ingen riktig middag för oss. Jag bakade scones och till det åt vi lite kräm. Ingen av oss var särskilt sugna på mat nu när det var så varmt. Efter maten spelade vi lite spel och nu har vi nyss gått med Aska. Blir väl lite TV nu innan det är dags för sängen så man är pigg imorn. Vi ska iochförsig ju bara ligga och såsa men man vill ju inte vara död för det;)
 
Kan tänka mig att vi kommer ha en aningen speedad hund med oss imorn. Hon älskar verkligen att vara på stranden!!
 
Aska en annan gång på stranden!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?