Bilen...
Publicerat den

... står nu här på vår uppfart och det ser mycket bra ut. Gick bra att hämta den och nu har vi koll på den mesta tekniken. Vi åkte en aväng direkt vi hämtat den och sen lunchade vi på stan med Rikards mamma. Trevligt men väldigt varmt. Jag trodde aldrig att jag skulle klaga på värmen men det är faktist lite jobbigt nu. Iallafall när man ska försöka hålla igång och vara trevlig. Rikard har arit inne och sprungit startskottet men då blev jag hemma. Pallade inte att vara iväg mer. Istället kokade jag två liter saft och rensade alla jordgubbarna jag plockade igår. Blev en hel del. Nu står dem i kylen så får jag se vad jag ska göra med resten. Har ju funderat på sylt men vi får se. 
 
Imorn blir det en väldigt lugn dag för lilla mig. Det enda jag kanske gör är som sagt sylt, annars ska jag bara vara. På kvällen ska vi nämligen på fest hos Elin och Richard, så då behöver jag min energi. Får väl se hur länge jag pallar att vara igång, men jag ska göra mitt bästa. Är det fint väder så kanske det blir lite solande imron också;)
 
Bastun färdig;)
Varmt
Fick blommor från bilfirman när vi hämtade bilen;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?