Besöket...
Publicerat den

... hos barnmorskan gick jättebra. Allt såg bra ut och bebisen följer sin kurva. Vi pratade en del om hur man ska kunna veta mär det är dags att föda och jag vet inte riktigt om jag blev på det klara med det hela. Det är ju så himla svårt att förbereda sig för en situation som man inte vet hur det kommer att kännas eller hur man kommer att reagera. Jag fick ta ett stick i fingret också för att kolla blodvärdet. Det är typ det värsta jag vet att bli stucken i fingret, blir hellre stucken 100 gånger i armvecket än 1 gång i fingret. Jaja det gick bra iallafall. Passade även på att väga mig när vi var där. Jag har gått upp 11 eller 13 kg (vi minns inte hur mycket jag vägde första gången) så det var ju inte så farligt. Jag gick ju ner i början med så totalt har jag nog inte alls gått upp särskilt mycket. Skönt, för då blir det kanske lättare att få väck kilona sen efter skatten kommit till världen. 
 
Idag har jag ringt och skällt på vår barnvagnsleverantör också. Vi beställde vagnen för väldigt läge sedan och fick vagnen ganska snabbt. Dock fick vi ett silvrigt chassi istället för ett svart som vi beställt och det är detta som jag var arg på. Nu säger dom att dom ska skicka det svarta chassit på måndag och det hoppas jag verkligen nu att dom gör. Annars kommer Heidi vara ännu mer arg nästa gång jag ringer. Vi sitter ju inte i sticket än eftersom vi inte har någon bebis att fylla vagnen med än, men man vill ha det man beställt och sen vill man inte att dom säger att dom ska skicka den och sen inte gör det. Sånt gör mig galen... Så nu har jag bestämt att vi packar upp det chassit vi har sålänge. Sen får det vara deras problem att hämta det gamla sen när vi fått det nya, om de nu bryr sig om det. 
 
Så nu ska jag packa upp detta och se hur det är;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?