Allsång...
Publicerat den

... på skansen sitter vi och tittar på nu. Idag har det blivit gjort lite av varje. Vi fick besked om att bilen inte kommer att repareras utan vi kommer få pengar för den. Hur mycket vi får är dock inte bestämt men nu vet vi att vi måste börja leta efter ny bil. Känns skönt att veta det iallafall.. 
 
Jag har sytt lite och tänkte visa er vad det blev. Det jag pysslat med nu i två dagar är nämligen ett "babynest". Rikard har alltid sagt att han inte vågar ha bebisen i sängen men nu ska den vara lite mer skyddad. Tror dock att den kommer att ligga i vaggan och sen senare sängen men om utifall. Det var väl mest för att få något att ha något att göra. Blev riktigt nöjd med tanke på att det var första gången jag gjorde ett;)
 
Vad tycks?
Såklart "Made by Heddan"
 
Pysslade lite annat med men det får ni inte se nu. Satte bla i knappar i dressen som jag visat här innan som jag stickat. Har också varit duktig och bakat två olika sorters bröd. Blev både Ungersk limpa och sedan en typ av tunnbröd som man steker i stekpannan! Så nu har vi bröd så vi klarar oss ett tag!
 
Ungersk limpa
Segkakor
 
Näe, nu blir det att kolla lite tv. Imorn ska jag följa med jobbet på utflykt;)
 
Just ja, jag har ju något trevligt att berätta om med. Har inatt sovit som en prinsessa med undantag från mina vanliga kisspauser. Riktigt skönt. Det var första gången sedan olyckan som jag verkligen kunnat sova. Jag märker dock fortfarande att jag är ganska trött om dagarna så att jobba hade inte varit aktuellt än. 
 
 



Jessica Krogh

Vad duktig du är på att sy! Den blev jöttefin!

Kan tänka mig att bestaälla en sån av dig nån dag om /när jag ska få barn :)

Svar: Hej! Vad roligt att du tittar in här. Tack så mycket, det är bara höra av dig när det är dags! Hoppas allt är bra med dig och familjen?! Blir det någon beachhandboll i år?Kram
Heidi Aregger



URL:


Johanna

Så duktig du är! Den blev ju jättefin :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?